
xa0 مشکل ما متوجه شدیم که درکارهایی تنبلی می کنیم که نه جذابیتی برای ما دارد و نه مجبور به انجام آنها هستیم وما این بخش از کارها را با انکه قدرت انجامش را داشتیم تا زمانی که مجبور به انجامش نمی شدیم به تعویق می انداختیم .در کارهای غیر مهم این تنبلی ها مشکل خاصی ایجاد نمیکرد ،ولی متوجه شدیم در پاره ای از کارها با اینکه میدانستیم لازم است حتما آن کار انجام شود ولی چون اجبار وعلاقه ای برای انجامش نبود ما آن کار را انجام نمیدادیم، ودر پاره ای از کارها با آنکه با تمام وجود میخواستیم انجام شود باکمال ...
ادامه مطلب